Subscribe Twitter Twitter

joi, 4 iunie 2009

Greu...greu tare.

Uite ca am ajuns sa am si eu blog ca tot omu` normal. Iupiiii. Sunt asa de incantat...ieeeeeeeeeeee huuuuuuuuuuuuulllllllllllllaaaaaaaaaaaaaa giugulugu rucumucu cucaliciu niciu riciu briciu siciu, etc, s.a.m.d., s.a. ... intelegeti voi. :D
Acuma trebuie sa-mi revin si sa nu mai exagerez...faza-i ca am facut acest blog de kiki riki miki(macar in primul post sa fiu sincer).
Sunt la birou intr-o stare avansata de plictiseala, cu greu ma abtin sa nu imi lovesc capul de masa...nu de alta, dar daca o stric o fi musai sa o platesc. Si cum stau eu asa si privesc la cei din jur cum toti au cate ceva de lucru numai eu nu...imi vine geniala idee sa-mi fac blog. Uite-l :D
Titlul mi-a venit pe moment...nu stiu ce legatura are cu ce o sa scriu eu aici, dar imi place cum suna. :D
Cam atat...se pare ca momentan mintea imi e in repaus mai ceva ca la blonde. In speranta ca neuronii mei se vor inmulti iar cei care mai sunt isi vor reveni din paralizie...va spun.......cele bune.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu