Subscribe Twitter Twitter

joi, 31 decembrie 2009

The end of...

M-am gandit sa fac si eu un post de sfarsit de an pe ultima suta de metri. Nu am prea multe de spus despre 2009 pentru mine nu a fost un an cu realizari majore, poate doar una, dar daca fac o privire de ansamblu sper ca 2010 sa fie la fel de "naspa" ca si anul ce e pe final.
Sper ca in anul ce vine cei 2-3 cititori fideli sa-si arate in continuare devotamentul :D si vreau sa le multumesc tuturor pentru efortul depus de a-mi citi putinele tampenii debitate pana acuma.
In speranta unei lumi mai bune pe anul ce vine va doresc sa aveti urmatoarele 365 de zile pline de fericire, sa fi-ti feriti de cretini, sa aveti parte de tarfe(se stiu ei) sau de dragoste adevarata, sanatatea sa va domine in totalitate, etc...etc...etc...
Cele bune.
Zbye :D

1 comentarii:

Adina spunea...

muama, profund.am plans, dar nu prea.aia cu dragostea adevarata imi place.I'm a woman, poate de aia:))!!oricum si tie LA FOARTE MULTI B(ANI) si multa santate si fericire, ca meritam sa fim fericiti si asa nu stim cand se termina toata distractia.

Trimiteți un comentariu