Subscribe Twitter Twitter

duminică, 17 aprilie 2011

Functia Curvei

Nu-mi asum responsabilitatea pentru acest material si nu stiu pe cine sa citez ca sursa. Sper ca proprietarul sa nu ma acuze in instanta cand va vedea ca i-am postat lucrarea.


Mai devreme sau mai târziu, orice femeie se întreabă dacă nu cumva s-a futut cu prea mulţi indivizi. Sursa acestei probleme este faptul că bărbaţii sunt proşti. Ei judecă femeile, împărţindu-le în categorii, pe baza numărului partenerilor sexuali din trecut. Problema este una spinoasă, multe femei considerând că este nevoie să ascundă numărul real al foştilor parteneri, ca nu cumva alți bărbaţi, şi cu precădere actualul iubit, să le încadreze în categoria de “curve”, un stigmat social pe care toate femeile doresc să-l evite.

În afara acestei incertitudini, care forţează femeile să trăiască în minciună şi bărbaţii în suspiciune, există întotdeauna şi problema amânării primei partide sexuale cu actualul iubit. Logica în acest caz este simplă: “Tipul acesta,” zice femeia, “întruneşte caracteristicile unui iubit pe termen lung. Însă fiind bărbat, e orgolios şi îngust la minte, aşa că nu mă va alege ca parteneră pe termen lung dacă crede că m-am futut cu prea mulţi bărbaţi înainte de el. Prin urmare, ca să-i inoculez ideea că sunt o femeie de calitate, care nu se fute aiurea, nu am să mă fut cu el decât după trei luni de relaţie – chiar dacă aseară am fost în club, m-am îmbătat şi i-am supt pe vreo doi în budă.”

Pentru a rezolva toate aceste probleme, este nevoie de o modalitate prin care să putem judeca obiectiv dacă o femeie este panaramă sau nu. Numai aşa, femeile vor putea măsura cu exactitate cât sunt de panarame şi când ar fi cazul să se oprească din futut aiurea. (Sau, după caz, când ar trebui să înceapă să mintă în legătură cu numărul partenerilor.)

Cu acest scop nobil în vedere, am proiectat Funcţia Curvei ™, ilustrată grafic mai jos.






Funcția Curvei ™ se bazează pe Axioma Curvei ™:

Pentru ca o femeie să nu fie considerată curvă, ea are voie să se futa, în medie, cu maxim un bărbat pe an, începând de la vârsta de minim 17 ani.

Astfel, Funcţia Curvei ™ ne arată numărul maxim de parteneri sexuali admişi pentru o femeie, ţinând cont de vârsta acesteia, şi este foarte uşor de calculat:

nr. maxim parteneri = f(vârsta) = vârsta – 16

Să ilustrăm utilitatea funcței prin nişte exemple.

1) Ai 25 de ani şi până acum te-ai futut cu 6 bărbaţi.
Funcţia Curvei ™ ne spune că, la vârsta ta, ai voie să te fi futut cu maxim 25-16 = 9 bărbaţi. Felicitări! Te mai poţi fute cu încă 3 bărbaţi fără să fii panaramă.

2) Ai 22 de ani şi până acum te-ai futut cu 8 bărbaţi.
Aplicând Funcţia Curvei ™, aflăm că la vârsta ta, numărul maxim admis de parteneri este de 22 – 16 = 6. Aşadar, ai depăşit cu 2 bărbaţi limita maximă admisă. Ups! Eşti curvă! Dar nu-ţi face probleme! Frumuseţea Funcţiei Curvei ™ este că statutul de curvă nu este permanent. Ajunge ca în următorii doi ani să nu te mai fuţi cu niciun bărbat nou, şi ai rezolvat problema.

Iată, a
șadar, că există în sfârșit o modalitate obiectivă și elegantă de a judeca dacă o femeie este sau nu curvă, după standardele superficiale ale societăț
ii moderne!


Acum ca aveti o baza teoretica puteti sa va luati partenera la intrebari. Spor la interogare. 


Hai noroc ! ! !




PS: Multumita lui Julz, am aflat ca acest material apartine lui criticul.ro

2 comentarii:

Anonim spunea...

:) buna asta!

julz spunea...

proprietarul de drept al materialului:
criticul

Trimiteți un comentariu