Subscribe Twitter Twitter

vineri, 15 noiembrie 2013

Inceput de weekend

  E Vineeeeeeri! .
  La punct se cam opreste entuziasmul. Nu stiu ce sa zic, poate am ramas eu in urma sau poate am ajuns sa traiesc in trecut, dar acu` ceva vreme parca weekend-ul avea alta insemnatate...abia asteptam ziua de vineri sa pot iesi undeva sa ma mai destrabalez putin. Sa beau pana dimineata la 6, bere si tequila ieftina, dupa care sa adorm cu capul pe masa juma` de ora si sa ma trezesca volumul mic al boxelor, acompaniat de un sunet constat de matura si sticle stranse gramada. Sau sa strabat tot Clujul din club in club pana la 7 dimineata...sa ma intorc acasa cu tramvaiul rablagit, unde zgomotul de tabla ruginita iti scotea afara creierul adormit de pe la 3 dimineata. Eheheeeeeee.
  Acum totul imi pare putin mecanic, nimeni nu iese sa se mai distreze, totul tine de prestanta...afisarea in diferite locuri cu anumite tinute face felul principal al serii. Conteaza prezenta, doua trei poze sa vada lumea ca ai iesit si gata seara. Imi pare rau pentru cei aflati in situatia asta.
  Drept urmare in seara asta m-am hotarat sa mai fac un tur al vremurilor de putin timp apuse. O sa revin cu rezultatul imediat ce ma trezesc.
  Si cum nici un weekend nu poate incepe fara o piesa buna...urmatoarea melodie e pentru toti cei ce se vor petrece weekend-ul asta. Sa inceapa petrecerea. :)



Buh Bye :)

1 comentarii:

julz spunea...

Buna piesa! Am crezut ca doar mie mi se pare weekendul altfel de cum era intr-o vreme! Sa ne spui cum a fost incursiunea prin cluburi.

Trimiteți un comentariu