Subscribe Twitter Twitter

luni, 13 ianuarie 2014

Cum iti dai seama ca imbatranesti !

M-am trezit dimineata si mi-am dat seama ca nu mai sunt tanar. Nu am vrut sa cred asta...pana cand au inceput sa apara semnele...si nu sunt deloc incantatoare.

1. Zaresti in oglinda un fir de par de o culoare ciudata, primul fir alb.

2. Te apleci dupa o moneda si din cauza durerii de spate te mai indrepti dupa abia 10 minute.

3. Lumea din autobuz iti cedeaza scaunul sa stai jos.

4. Tinerii din bloc nu te mai saluta cu "Salut" ci cu "Sarut mana/ Buna ziua."

5. Incepi sa folosesti tot mai des expresiile: "Pe vremea mea..." sau "Cand eram eu tanar..."

6. Desenele animate ca: Oraselul Lenes, TuTiTu, Batausii Wasabi, etc...le stii doar daca ai pe langa tine copii cu varste cuprinse intre 1-6 ani.

7. Prietenii nu te mai cheama in club la doua noaptea ci la o bere ce se termina la maxim 10-11 PM.

8. Incepi sa te bucuri cand cineva iti spune o varsta mai mica decat cea scrisa in buletin.

9. Copii ti se adreseaza cu "Tanti/Nenea".


Toate astea nu conteaza, te ridici si te consolezi cu ideea ca o sa ai un suflet tanar indiferent de varsta...asta pana cand o sa te apuci de urlat la copii din fata blocului ca fac prea multa galagie. :D


Buh bye ! :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu