Subscribe Twitter Twitter

duminică, 4 aprilie 2010

Party night

Am fost aseara la "Mistyc Club". O petrecere pe cinste. Multa lume, agitatie si cand o iesit flacaii aia cu lumanarile aprinse s-au napustit sacalii ca la paine calda, de parca s-ar fi terminat focul la lumanare.

Acolo l-am vazut si Walker Politist Texan, un flacau foarte bine dispus, cred ca era sef de galerie la Ceahlaul, avea el o tehnica aparte de a flutura steagul ala ce il cara aia inaintea multimii. Dupa ce am auzit cum urla mi-am dat seama ca e de la Rapid flacaul, la Ceahlaul nu avea cum sa fie, tehnica era una aparte.

Dupa ce am inconjurat biserica...de trei ori se face dar ne-am rezumat numai la o tura...se grabeau enoriasii si preotii la masa. Deci cum ziceam, dupa ce am inconjurat biserica cineva l-a inchis afara pe preot. Cat tupeu...si batea asta in usa sa-i deschida si nimic. Pana in momentul cand i-a zis ca el e sef pe acolo si automat usile s-au deschis.

Dupa toata slujba toti flamanzii, inclusiv eu, am plecat spre casa si cred ca in biserica o mai ramas preotul, ala care face foc in soba si 2 maicute.

Hristos a inviat !

1 comentarii:

Adina spunea...

Hristos a Inviat:)))!!foarte tare cu rapidul si ceahlaul:-W!!!esti acasa sa presupun?sau sa nu mai presupun!:D

Trimiteți un comentariu