Subscribe Twitter Twitter

vineri, 24 septembrie 2010

Bancul saptamanii - Luna de miere

L-am rugat pe pretenul G sa-mi caute un banc pentru ca eu sunt ocupat pana peste cap cu lucrul. :D In urma cautarilor seculare ce circa 30-40 de secunde am ajuns la bancul urmator. E genial si nu m-am putut abtine sa nu-l postez.
Enjoy bancul saptamanii :D

In luna de miere indragostitii faceau dragoste de zor...la un moment dat,

cand EL era deasupra, Ea il tot pipaia pe cap.
· El: ce tot faci?
· Ea: iti caut coarnele pt ca faci dragoste ca un diavol !!!
Dupa jumatate de ora Ea era deasupra si atunci El incepe sa o pipaie pe
cap.

· Ea zambind il intreaba: Ce faci?
· El: Iti caut coarnele....
· Ea: De ce? fac dragoste ca o diavolitza?
· El: Nu!!! Esti grea ca o vaca !!

Hai noroc ! ! !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu