Subscribe Twitter Twitter

joi, 28 octombrie 2010

Taxa pe autostrada

Am auzit zilele astea ca guvernul vrea sa bage o taxa pe autostrada. Cand am auzit am crezut ca e o gluma, sincer nu stiu unde avem in tara drumuri de categoria aia de vor astia sa puna taxa, drumurile alea comunale ce le avem noi nu se pot numi autostrazi.

Daca vrei sa vezi o autostrada meseriasa treci putin prin Germania, Austria, Italia pana si Slovenia si Ungaria au autostrazi mai bune ca noi. In fine, in ton cu chestia asta am citit un banc meserias si cu toate ca nu e vineri am sa-l postez.



Doi nemti intr-un showroom DACIA in Germania vad noul SUV 4x4 Duster.
Unul dintre ei remarca vizibil impresionat:
-Romanii astia ar face orice, numai sa nu-si repare drumurile !


Acestea fiind spuse...

Hai noroc ! ! !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu