Subscribe Twitter Twitter

miercuri, 15 decembrie 2010

Nu stie de gluma

După postarea anterioara mi-am dat seama ca Dumnezeu nu ştie de glumă. După ce am scris chestia aia zilele trecute, cînd s-a apucat de citit si blogul meu ceva nu prea i-a plăcut. Atît de tare l-am deranjat încît ieri a si intrat un flăcău cu masina în "buburuza" mea. Cred ca l-am prins într-o pasa proastă...oare afacerile nu merg prea bine, de ceartă cu nevasta nu poate fi vorba deoarece si-a dat seama ca femeile nu-s bune la nimic...altfel ar fi avut si el una, nu a fost buna ambrozia...nu ştiu motivul.

De aceea pe aceasta cale îl rog "Doamne Doamne" sa-mi trimită un e-mail sau un mesaj pe unu` din telefoane, sa-mi zică care parte din postare nu i-a plăcut de l-a deranjat asa tare.

După ce am sa aflu răspunsul promit ca am sa-mi cer scuze public si o sa am o contribuţie la cutia milei însoţită de un pomelnic.


Hai noroc ! ! !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu