Subscribe Twitter Twitter

miercuri, 4 ianuarie 2012

Inca un inceput

Un nou an, o noua distractie...
Stiu ca e 4 ianuarie si am cam intarziat cu urarile pe anul acesta...vreau doar sa va urez un an mai bun decat cel ce a trecut si mult mai rau decat cel ce va veni. Incercati sa va indepliniti toate planurile si nu va lasati intimidati de sfarsitul lumii, am eu o pila la "sediul central" si o zis ca mai dureaza...inca nu s-a amuzat destul pe seama noastra.

Dupa cum bine puteti vedea odata cu patrunderea mea timida in noul an, am dat cu un strat de var pe fatada blogului, eu zic ca arata mai bine si sper sa va placa si voua. Nu ezitati sa trimiteti sugestii, reclamatii, etc...sunt binevenite.

Acestea fiind spuse..."pe cai ca se filmeaza..." :D

Hai noroc ! ! !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu