Subscribe Twitter Twitter

joi, 12 ianuarie 2012

Nu-ti spiona nevasta cu motocicleta

Ieri am facut o postare cu un nebun ce facea pe nebunu` pe o motocicleta. Postarea de azi are legatura cu motocicletele dar nici de cum cu cascadoriile. Am dat peste chestia asta pe net si am considerat ca trebuie sa va amuzati si voi:


"Un tip îl sună pe prietenul său cel mai bun: 
- Scuză-mă că te deranjez chiar în luna de miere, dar am nevoie de sfatul tău pentru o decizie crucială. Suspectez de ceva timp că sotia mă înseală. Semnele obisnuite... sună telefonul si, dacă răspund eu, cel care sună închide. Sotia iese foarte mult cu 'prietenele' ei si când o întreb cine sunt acestea întotdeauna îmi răspunde 'Doar niste prietene de la serviciu, nu le cunosti.' Stau întotdeauna treaz si mă uit pe geam, ca să văd masina din care coboară când se întoarce acasă, dar intotdeauna vine pe jos, pe alee; desi aud o masină care pleacă de la coltul străzii. Odată am luat telefonul ei doar pentru a vedea cât e ceasul si a început să tipe să nu mai pun mâna pe telefonul ei. În fine, niciodată nu am deschis acest subiect cu ea. Cred că în adâncul sufletului meu pur si simplu nu vreau să aflu adevărul, dar aseară a iesit iar si m-am hotărât s-o pândesc. Am parcat motocicleta mea Kawasaki aproape de garaj si m-am ascuns după ea. Chiar în acel moment, când eram culcat după Kawasaki-ul meu, am observat că prin învelisul de la supapa motorului părea că se scurge putin ulei. E ceva ce pot repara singur sau trebuie să o aduc la service? "



Hai noroc ! ! !

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu