Subscribe Twitter Twitter

miercuri, 13 februarie 2013

13 februarie - ziua ghinioanelor in dragoste

Daca tot exista o zi a indragostitilor in care toti porumbeii isi fac cadou aceeasi perna de cacat in forma de inimioara, alaturi de cutia de bomboane, evident tot in forma de inimioara, insotite de cele cateva mii de "te iubesc"....de ce sa nu se sarbatoreasca o zi a ghinioanelor in dragoste. Si care zi ar fi mai potrivita decat 13 februarie.
O zi in care toti cei cu deceptii in viata lor amoroasa sa intreprinda tot felul de actiuni:
 - sa incendieze niste poze cu fosta sau fostul
 - sa-i dea un telefon si sa-i bage cucu in gura pentru ca e o curva ordinara
 - sa-i sparga parbrizul de la masina pentru ca l-a prins cu alta
 - sa-i faca cadou o pisica moarta legata de clanta de la usa
 - sa-i trimita o scrisoare de adio plina de blesteme si urari de rau
 - sa se comercializeze felicitari la comanda cu fosta/fostul spanzurat sau ars pe rug

Acuma nu vreau sa va divulg toate ideile mele, va las si pe voi sa puneti imaginatia la contributie.

Buh bye :)

11 comentarii:

Anonim spunea...

cam dure cuvintele tale...

care din aceste "actiuni" le-ai alege tu sa primest "cadou" de la vreo fosta/fost pe care ai dezamagit-o/l-ai dezamagit...ma gandesc ca nu ai avut doar tu ghinion in dragoste, ci ai fost si tu cauza unei deceptii pt cineva...candva...

ZV spunea...

Ultima varianta...mi se pare destul de amuzanta...si mai putin dureroasa...:)

Anonim spunea...

mda, eu am incercat cateva de pe lista ta...primele 3 mai exact...dar nu am avut satisfactie pe urma... deci, pierdere de vreme...

ZV spunea...

Nu ai pus destul suflet...:D

Anonim spunea...

:)))) asa crezi? las ca o sa incerc data viitoare cu mai mult suflet :)))) si probabil o sa incerc a 4 de pe lista :)))

ZV spunea...

:))) ai gusturi fine...:D

Anonim spunea...

nu pot sa aleg blesteme si injurii ...ca astea sunt prea "soft" :)) iar varianta care ai ales-o tu...nu e interesanta deloc :P

ZV spunea...

Eu am zis doar ca e amuzanta...:))

Anonim spunea...

nici macar :)))

ZV spunea...

Mi-am creat deja o imagine mentala...daca as putea sa o descarc sub forma unui filmulet..garantat ti-ar parea amuzant...:D

Anonim spunea...

poti sa il descrii in cuvinte ??

Trimiteți un comentariu