Subscribe Twitter Twitter

marți, 26 februarie 2013

Anunturi pe FB

  De cand am facebook sunt la curent cu tot ce se intampla in lumea asta, stiri, muzica, ce mai face vecinu`, cu cine o arde vecina, cu cine ma inseala prietena, etc. Peste tot sunt tot felul de anunturi, majoritatea cu animale ratacite. "Pierdut caine in zona x, pisica in zona y, calul in zona z, vaca in zona...scuze am gasit-o, era plecata la cumparaturi."
  Insa cel mai fain mi s-a parut unul care suna suna ceva de genu`: "Unde esti Grivei? Vino acasa? Te asteptam cu drag." Urmau ceva date despre caine si trei numere de telefon.
  Fiind un om cu mintea odihnita, m-am gandit cum ar fi sa se trezeasca proprietarii intr-o zi ca le suna telefonul si la capatul celalalt ghici cine sa fie...Grivei.
"- Salut, sunt Grivei, am vazut afisul vostru in timp ce rasfoiam facebook-ul si v-am sunat sa va spun ca m-am ratacit putin si nu mai stiu drumul spre casa. Nu va faceti griji acum sunt la un internet cafe si ma straduiesc sa aflu locatia...ajung acasa imediat. Sa-mi pregatiti niste bani de taxi, ce am avut la mine i-am cheltuit pe catele".
  Cel mai bine, nu va cumparati animale ca o sa le pierdeti.

Buh bye :)

 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu