Subscribe Twitter Twitter

marți, 9 aprilie 2013

No more Facebook

GATA...de astazi m-am decis sa nu mai frecventez reteaua de socializare Facebook. Mi-am inchis contul si m-am hotarat sa-mi canalizez timpul spre alte activitati...cum ar fi cititul.
Am o carte inceputa cam de o luna si nici in ziua de azi nu am reusit sa o termin. Nu ma puteam apuca de citit pana nu "spionam" viata altor persoane de pe site...dupa ce intrai in joc, seara era ca si compromisa..."ce citit, mai bag  doua trei profile si ma pun la somn".
In concluzie no more facebook...si sunt deschis la orice sugestie, orice carte ati citit si vi s-a parut interesanta...va rog sa mi-o recomandati.

Buh Bye. :)

7 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru o clipa am crezut ca am gresit eu cu ceva..si mi-ai dat block :)))

M.Narcis

ZV spunea...

:)))) nu, nu...e doar sters...:D

Anonim spunea...

Lasa ca dupa ce termini cartea de citit sa vezi ce frumos iti reactivezi contul :D

julz spunea...

cul!!

ZV spunea...

Nu cred...vorbesti din experienta?

julz spunea...

Nu mai am cont facebook de foarte mult timp. Pot sa zic ca e cool fara. Cel mai tare lucru mi se parea cum iti zicea lumea "la multi ani" de ziua ta. Apoi l-am sters si isi aminteau 3 oameni din aia 30. Era o pierdere de vreme. Inafara de faptul ca aflam despre evenimente, nu-mi folosea la nimic. Acum sunt alte site-uri de unde poti sa afli despre orice eveniment are loc in Cluj. Am ajuns in punctul in care n-am nevoie sa vad poze cu fosti colegi, sau cu copiii lor, cu sotii lor, cu pisicile sau cainii lor. De ce as avea nevoie?

ZV spunea...

:))))) bine zis...eu imi stergeam ziua de nastere de pe profil cand se ajungea in perioada respectiva.

Trimiteți un comentariu