Subscribe Twitter Twitter

joi, 25 iulie 2013

Cvartetul E-oN Gaz

  Dupa cum bine ati vazut (aici ma refer la cei din Cluj) de ceva vreme a inceput transformarea orasului intr-un santier. Dupa cam doua luni de lucrari intensive s-a reusit atingerea nivelului Kosovo, strazile aratand mai ceva ca in Afganistan.
  Ma si gandeam sa fac o cheta cu colegii de apartament sa ne cumparam un tanc...in asa fel castigam pe doua fronturi, reusim sa strabatem transeele de 20 cm adancime si in caz de ploaie, prospetele piscine din mijlocul strazi vor fi strabatute fara sa ne udam la opincute.
  In fine, ideea e ca au ajuns cu lucrarile la mine pe strada. Partea nasoala e ca in momentul de fata e aproape 12 noaptea si la mine in casa se aude un cvartet de picamere, buldozere si excavatoare...insotite de un cor de "ba manca-mi-ai p....ula, da-mi lopata s-o f......ut pe mata" (imi cer scuze ca am cenzurat si am folosit puncte de suspensie, poate sunt minor care vor citi). Insa eu am o nelamurire....de ce morti sunt aprinse cinci girofare galbene care bat fix in ochi, unu nu era destul pentru a semnaliza lucrarile ?!?!?
  Deci cine nu are muzica ambientala acasa este invitat la mine, facem si un schimb de camere daca muzica e pe placul vostru.


Poza urmatoare e destul de veche si toata lumea o stie dar descrie perfect ritmul lucrarilor din cartier.






Buh Bye. :)

3 comentarii:

julz spunea...

La noi pe strada au terminat cu lucrarile! Dar nu lucrau noaptea, deci nu stiu cum de la tine stau pana la miezul noptii sa lucreze.

ZV spunea...

Daca vrei facem schimb de apartamente...te las sa vezi cum e...:D

julz spunea...

oh nu! mersi de oferta, dar prefer sa nu stiu! ;)

Trimiteți un comentariu