Subscribe Twitter Twitter

duminică, 21 februarie 2010

Ma pregatesc de Liga Campionilor

Daca plecam de la premisele logice ce le-am invatat in clasa a 9-a sau a 10-a Ceahlaul ar trebui sa ajunga in Liga Campionilor. Sa va explic de ce...poi daca Steaua s-a calificat in socoteala aia si Ceahlaul a batut pe Steaua, inseamna ca Ceahlaul o sa ajunga in socoteala. :D

Nu am vazut meciul, dar cand am auzit ca miticii au luat bataie m-am bucurat de parca as fi castigat la Loto, in acel moment am fost mandru ca sunt din Piatra Neamt. Nu va luati dupa pozitia pe care o ocupa in clasament, pana la sfarsit tot o sa bata astia...alte echipe, arbitru, suporteri, jandarmi...astia pot nu se chinuie. Pentru cei fara cultura tin sa le precizez ca flacaii astia o facut egal cu Juventus...de doua ori...asa ca nu-i subestimati.

No bun, plec sa-mi fac tricou cu Ceahlaul, un tatuaj cu ursu` pe buca dreapta si 2-3 imnuri ca doar n-o sa ma prezint in fata oamenilor aia de pe "Santiago Bornabeu", "Macarena", "Amfil rod" si "Campul nou" fara atitudine, nu ma pot face de rusine in fata lor.

In cele ce urmeaza ma gandesc sa recrutez niste membrii pentru galerie, scopul principal e de a mari numarul suporterilor la 10, va fi o munca grea dar sper ca pana la sfarsitul campionatului numarul celor ce iubesc aceasta echipa sa ajunga la 14.

Acestea fiind spuse...Europa here I come.

Zbye. :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu