Subscribe Twitter Twitter

vineri, 26 martie 2010

Regres - inapoi la maimuta

Sunt sigur ca nu mai avem mult si ajungem de unde am plecat. Sper ca unii sa ajunga la una din starile primare ale evolutiei (maimuta), asta in cazul fericit, dar dupa cum decurg lucrurile unii sigur o sa tinda mai mult spre porci, vaci si alte animale de astea "superioare".

Miercuri seara a fost ceva meci de fotbal. Imi place fotbalul dar nu cand joaca marionetele astea din rromania, asta nu e fotbal e un fel de joaca in curtea scolii pe multi bani.

Si cum ziceam a fost ceva meci, Dinamo - CFR...cred. Obosit dupa o zi de munca, sala si ceva alergat, ies de sub dus cu gandul sa ma pun in liniste si pace sa savurez ceva film. Am simtit o savoare de m-a luat naiba cand am auzit niste buhai urland din toti plamanii. Sigur aveau mai multi, nu poti urla in halul asta numai din 2 plamani. Ies pe balcon sa vad ce se intampla, am crezut ca isi dau in freza astia pe strada. Daca ar fi fost smardoiala sunt sigur ca era mai bine, aveam si eu ceva show live. In schimb cretinoizii urlau de la vrajeala aia de meci. Nu stiu care a fost faultat de nu stiu care si chestii trestii, urlete si tipete.

Tinand cont de comportamentul lor sunt sigur ca asta e un inceput spre o noua forma de comunicare, cei ce inca mai poarta un cap pe umeri, nu doar pentru a nu-i ploua in gat, sigur nu vor intelege acest limbaj avansat.

Inceputurile acestui limbaj l-am putut observa si auzi miercuri, astept sa evolueze spre ciripit, cotcodacit, si guitat.

Sa traiti in liniste si pace.
Zbye. :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu