Subscribe Twitter Twitter

miercuri, 31 martie 2010

Road trip

Plec pe Marte, plec departe, ma duc pe Marte. Tralala la la.

As vrea eu dar nu cred ca imi ajung banii de benzina pana acolo...si singur nu are nici un farmec.

Nu plec pe marte, din pacate, merg sub "poalili Chetrishicai" cu o masina de Formula 1. Sunt curios sa vad daca e Shumy sau Villeneuve pilotul pentru seara asta. Data trecuta a fost un pilot de teste...cam slabut dar am ajuns la ora estimata.

Bolidul de data trecuta a fost destul de fiabil si comod, cred ca a fost folosit de Barrichello prin "opscinci". Design impunator, vreo 50 de locuri si lungime cam de 13 metrii cu o aerodinamica exceptionala. Musca ala niste curbe si niste depasiri de te simteai ca la Disney.

Soferii de mai sus conduc acuma pentru echipa Rep. Moldova, au fost nationalizati in urma cererilor lor insistente...au gandit ca e mai bine pe circuitul Cluj-Chisinau decat pe pistele alea de cacao de la Silverstone, Monte Carlo, Valencia si alte drumuri de astea comunale.

In seara asta se va desfasura prima mansa, returul avand loc pe data de 6 aprilie.

Urati-mi drum bun...pe bune, urati-mi drum bun...eu am inceput de dimineata cu "Psalmul 50", "Crezul" si "Tatal Nostru", mai am de zis de 30 de ori "Inger, ingerasul meu" si de facut 342 de plecaciuni.

Wish me luck ! ! !

Zbye. :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu