Subscribe Twitter Twitter

joi, 20 ianuarie 2011

Adresa noua de site

M-am hotarat ca anul acesta va fi un an al schimbarilor pentru mine, cu toate ca a inceput la fel ca anul trecut...de fapt a inceput la fel ca toti anii de pana acuma: zile proaste, datorii, oameni enervanti, prostie dusa la nivel global, etc. Ideea e ca daca tot e cu schimbare pe anu` asta, m-am hotarat sa incep cu lucruri minore si sa imi schimb adresa URL a site-ului. Vechea adresa cea cu http://v-hh.blogspot.com nu mai este valabila.

Sper ca cei "2 cititori" pe care ii am sa imi viziteze site-ul in continuare si o sa incerc ca pe viitor sa fiu cat mai activ, cu cat mai multe postari.


Hai noroc ! ! !

5 comentarii:

M.Narcis spunea...

Am o întrebare . De unde vine adresa ? V - Valentin , Z - Zaharia şi Place - Ce semnifică? sau mai bine spus unde ar trebuii să ne ducă cu gândul ?
Baftă !

Anonim spunea...

da aaia veche dc nu mai merge?

flo

ZV spunea...

@ Kermit: place in engleza inseamna loc...blogul asta e un loc al meu...unde imi pun opiniile, convingerile, etc...


@ Flo: in primul rand mai este un blog care avea url-ul aproape la fel ca al meu, numai ca lipsea liniuta de la v-hh si am primit reclamatii ca au bagat adresa dar era alt blog. in al doilea rand simteam eu ca trebuie sa schimb ceva....

julz spunea...

mi-am reparat my "not found link" :P

ZV spunea...

Ma bucur...daca ai fi avut cont pe facebook ai fi aflat ca am schimbat adresa :D

Trimiteți un comentariu