Subscribe Twitter Twitter

vineri, 7 ianuarie 2011

Bancul saptamanii: Banc despre mine

Prima postare pe anu` asta. Ce-i drept cam tarziu. Iarna grea, omatul mare, frig...ideilea mi-au inghetat si pe deasupra au ramas si inzapezite. Scuze ca nu am facut o postare de an nou cu tot felul de urari conventionale, sunt sigur ca le stiti si nu cred ca era nevoie sa vi le reamintesc, plus ca pe mine ma enerveaza.

In alta ordine de idei, in ultima perioada am intampinat tot felu` de adversitati de la tot felul de persoane (in special femei) cu privire la faptul ca sunt moldovean.

In primul rand vreau sa spun ca mi se rupe, in al doilea rand chiar nu ma intereseaza parerea voastra despre moldoveni, in al treilea rand sa stiti ca nici eu nu vreau sa am de-a face cu persoane inguste la minte si in al patrulea rand sunteti niste ipocriti....ipocritilor.

Si acuma va las sa savurati bancul:


Un oltean se duce-n vizita la un prieten din Moldova. Ies ei la o bere si stind la masa vad doi muncitori: unul sapa un sant cam de 40 cm latime si 60 cm adincime; la citiva metri in spatele lui, celalalt astupa groapa... Olteanul nu se poate abtine si-i intreaba pe cei doi care-i treaba. Unul din ei raspunde:
-Dom'le, in mod normal echipa noastra e formata din 3 oameni: unul sapa groapa, altul pune cablul, iar cel de-al treilea o astupa, numai ca ala de punea cablu' este in concediu... 











Hai noroc ! ! !

1 comentarii:

Adina spunea...

Mda, imagineaza-ti sa fii moldoveanca in Bucuresti.Da' lasa, noi sa fim sanatosi.

Trimiteți un comentariu